După un proces amplu de cunoaștere, ne-a permis să înțelegem mai bine spitalul Metropolitan și să creăm o strategie.
Am avut o înțelegere fermă a procesului end-to-end pe care pacienții l-au avut între sosirea și finalizarea procedurii alese.
Am determinat, de asemenea, cum arată demografia lor ideală de clienți țintă și concurenții cu care s-au confruntat.
Următorul pas a fost extragerea datelor importante din contul Google Analytics al spitalului pentru a forma o strategie adecvată pentru fiecare segment de pacient.
În continuare, am luat măsurile necesare pentru a extrage date importante Google Analytics în vederea creării unei strategii adecvate pentru fiecare segment de pacient. Având și informațiile din brief, am înțeles pacientul ideal pentru fiecare tip de serviciu.
Acțiunea noastră inițială a fost să creăm anunțuri grozave, direcționate, luând în considerare toate informațiile relevante, elementele de diferențiere și numerele.
{Cuvânt cheie: hernie de disc lombară}
1124 £ în loc de 1390 £
Alegeți un tratament minim invaziv. Experienta de +500 de interventii/an. Faceți o programare la Metropolitan Hospital®
Chirurgie de bypass gastric
4.1490 £ Pachet complet
Chirurgie de bypass gastric + Pachet de analiză. Până la 76% Scădere în greutate în exces. Medici experți în chirurgia obezității. Manșon gastric + Analiză 4.7151 £
Cu informațiile din briefing, debriefing și, de asemenea, datele colectate de la Google Analytics, am înțeles foarte bine cărui tip de pacient se adresează fiecare serviciu.
Am reușit să aducem în față informații relevante, cifre și diferențieri și să scriem reclame țintite grozave.
Am creat o structură uniformă pentru campaniile noastre, cu elemente dedicate pentru fiecare serviciu medical. La nivel de grup, structura s-a bazat pe concatenarea cuvintelor cheie pentru servicii medicale cu prefixe/sufixe pentru a indica intenția cumpărătorului, de exemplu, tratament, operație, preț etc.
Ne-am bucurat de succes cu un control sporit asupra sumelor licitate, reclame de înaltă calitate și o rată de clic (CTR) extraordinară. Acest lucru a fost realizat prin concatenarea cuvintelor cheie și prin adăugarea de noi grupuri de anunțuri bazate pe termeni de căutare, toate aceste măsuri conducând la un cost pe conversie mai mic.
În timpul procesului, am constatat că lead-urile nu au înțeles întotdeauna termenii și beneficiile medicale menționate în serviciile promovate. Am depășit acest lucru prin crearea de reclame mai clare care descriau mai bine serviciile oferite și valoarea oferită de Metropolitan Hospital.
De asemenea, am observat o creștere a ratelor de conversie, asigurându-ne că fiecare pagină de destinație conține un CTA clar și convingător.
Așa cum este cazul în multe colaborări de succes, întâlnirile regulate pe care le-am avut cu clientul ne-au permis să obținem o perspectivă mai utilă asupra expertizei oferite de spital – pe care am canalizat-o în reclamele pe care le cream.
Am reușit să obținem valoarea optimă din colaborarea noastră cu Spitalul Metropolitan din București prin aceste întâlniri regulate online. Pe lângă menținerea echipei lor „in the loop”, încrederea a putut crește, iar relația noastră de lucru a fost extrem de eficientă în atingerea obiectivelor noastre.
Suntem extrem de mândri de rezultatele pe care le-am obținut cu Metropolitan Hospital. Pe lângă creșterea considerabilă a ratei lor de conversie, am redus foarte mult și costul pe clic pe care clientul l-a stabilit la începutul procesului.
Înțelegem necesitatea unei munci continue pentru a asigura succesul continuu, așa că nu ne-am odihnit pe lauri. Întotdeauna ne perfecționăm campaniile, adăugând noi grupuri de anunțuri atunci când este necesar.